خانوما وزن پسرم ۲۲۵بود خوبه یا کمه ۱۸هفته و ۱روز

۱۴ پاسخ

منم ۱۸ هفته ۲۲۶ بود

نرماله

از من ۱۸ هفته و ۵ روز ۲۶۶ بود

هفته ۱۸بودم ۲۲۵ بود روپسرم

منم ۱۸ هفته ۱ روز ۲۲۸

نرماله
واسه من203 گرم بودش

نرماله من190گرم بود18هفته گفت نرماله

منم الان از انومالی میام 224بود 17هفته و 3روز

قربووونت.به سلامت بغلش بگیری

از منم دقیقا ۱۸ هفته و یک روز ۲۲۵ بود😁

ای خودا فعلا کوشولوعه اره خوبه ماه های آخر وزنش مهمه

عالیه عزیزم البته الان وزن ملاک نیس

از منم ۲۲۵ بود عزیزم خوبه

نرماله .دختر منم ۲۳۰بود انومالی

سوال های مرتبط

مامان پناه👼🏻🍼 مامان پناه👼🏻🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان هفته نوزدهم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی