۹ پاسخ

شیر خشک هم بهش بده تا زردی نگیره

من فشار میدادم با سرنگ می‌ریختم دهنش

اگر اصلا نداری شیر خشک با سرنگ بده تا شیر خودت راه بیوفته
قرص شیر افزا هم جوابه

چند هفتگی زایمان کردی

مبارکه 🥺😍😍😍😍درد داشتی چجوری بود طبیعی؟ منم استرس دارم میترسم از زایمان از تجربتم بگو برامون🥹🤕

بسلامتی عزیزم 😍😍

تبریک میگم قدم نورسیده مبارک سینت رو بدوش ماساژ بده هرچقدر میک‌بزنه سریعتر جریان شیرراه میوفته

سینتو بزار دهنش مک بزنه

مبارکه گلم... طبیعی زاییدی

سوال های مرتبط

مامان ایلرای مامان ایلرای ۳ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نیکان🥰 مامان نیکان🥰 روزهای ابتدایی تولد