خانما میشه دانه چیا خورد ت شیردهی

۱ پاسخ

دانه چیا تو شیردهی خیلی خوبه ولی مقدارش کم باشه ۳۰ گرم کلن باید مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان رستا گلی🥺💖 مامان رستا گلی🥺💖 ۱ سالگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی