مولتی زیتوکید کی بچش میده ؟

۵ پاسخ

من ميدم عاليه

قطره خوبیه من به پسر اولم میدادم

من میدم قطره نیست شربته

زیتوکید قطره خوبیه. من ب پسرم میدادم کوچیک که بود.

مولتی رو بعد از شیش ماهگی میدن که. دکتر تجویز کرده ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پناه و پندار مامان پناه و پندار ۷ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان MIRAN.YAZDAN🪺 مامان MIRAN.YAZDAN🪺 ۱۷ ماهگی
مامان رهاو رضا مامان رهاو رضا ۱۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۵ ماهگی
مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی