خانما چند هفتگی برم برا سنو وزن ؟

۶ پاسخ

۲۹تا ۳۲هفته دکترم گفت خوبه

من ۲۷هفته بدون اینکه دکتر بنویسه رفتم وزن جنین کم بود بعد دکتر گفت ۳۲هفته هم برو دوباره رفتم کم بود لیدی میل دکتر نوشت که ۳۵هفته هم برم

من ۳۱هفته۳ روز رفتم

دکتر واسه من ۳۳هفته و ۳۸هفته نوشت

من۲۸ ،۳۲ و یکی هم دیروز رفتم

۳۲ تا۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یزدان♡ مامان یزدان♡ ۱۱ ماهگی
مامان آدرینا مامان آدرینا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری