بین ۳۱یا ۳۲برو من ۲۸رفتم پشیمونم
من 28 هفته گقت برو رفتم یه دونه هم 30 هفته 3 روز دادم
۳۰تا۳۴وقت داری
۳۲هفته
۳۲ به من گفت
من یدونه ۳۰ رفتم یه۳۵ هفته ۶روز یدونه هم ۳۸میخام برم
۳۰ هفته ب بعد اصولا
من ۲۹ هفته رفتم
۳۵ هفته رفتم
یکی ام پس فردا توی ۳۸ میخوام برم
۲۸-۳۰-۳۲-۳۶این هفته ها خوبه ولی نیاز نیس همشو انجام بدی اونایی مشکل رشد دارن همشو میرن ک ببینن پیشت فت داشتن یان شما ۳۰و۳۶هفته بری کافیه
30خفته ب بعد دکتر میفرست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.