سنو وزن چند هفتگی خوبع بریم

۱۰ پاسخ

بین ۳۱یا ۳۲برو من ۲۸رفتم پشیمونم

من 28 هفته گقت برو رفتم یه دونه هم 30 هفته 3 روز دادم

۳۰تا۳۴وقت داری

۳۲هفته

۳۲ به من گفت

من یدونه ۳۰ رفتم یه۳۵ هفته ۶روز یدونه هم ۳۸میخام برم

۳۰ هفته ب بعد اصولا

من ۲۹ هفته رفتم
۳۵ هفته رفتم
یکی ام پس فردا توی ۳۸ میخوام برم

۲۸-۳۰-۳۲-۳۶این هفته ها خوبه ولی نیاز نیس همشو انجام بدی اونایی مشکل رشد دارن همشو میرن ک ببینن پیشت فت داشتن یان شما ۳۰و۳۶هفته بری کافیه

30خفته ب بعد دکتر میفرست

سوال های مرتبط

مامان یزدان♡ مامان یزدان♡ ۱۱ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان آدرینا مامان آدرینا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۱۱ ماهگی