۴ پاسخ

فقط کرم کالاندولا عالیه مارک سیوند

من برای پاش کرم چیکو میزنم برای زیر بغل وگردنم آردن مخصوص سوختگی میزنم هردوتاش عالیه

کالاندولا خوبه

اگر بسوزه میرنم نسوزه هیچی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان فاطمه ثنا مامان فاطمه ثنا ۱۳ ماهگی
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۲ ماهگی
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی