۷ پاسخ

مزش بد نیس

مزش بد نیست اصلا فقط چون معدت خالیه ی چیز خیلییییییی شیرین میخوری دلتو میزنه برا من اینجو بود عذر میخوام دلمو زد اوردم بالا ولی از ترس اینکه باز نرم ازمایش بدم نصفه های راه باز قورتش دادم

برای من سفید بود و مزه آب قند میداد

بعضیا دوست نداشتن برامن با طعم پرتقال بود من خیلی دوست داشتم

تاپیک منو بخون

یه پودره داخل بطری خودش آب میریزی هم میزنی تا شربت بشه
مزه شربت پرتقال میده ولی چند درجه شیرین تر

واسه هفته ۲۴تا۳۰ هستش پرتقالی بودو شیرین قبلنا

سوال های مرتبط

مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی