۸ پاسخ

انشالله برا توام چیزی نیست

برا منم اینه

تصویر

من ۳۵ هفته دو کیلو دنیا اومد
نترس خوبه

من۳۴هفته بودم طبق انتی دیروز رفتم سونو زده۳۲نمیدونم چرا😣😣😣

اره برا منم ۱۹۶۰ بود😁

ماشالله عالیه

برا منم همینه

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیر صدرا مامان امیر صدرا ۱۲ ماهگی
مامان رستا❤️‍🔥 مامان رستا❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان 𝑴𝒆𝒉𝒓𝒂𝒅🐣 مامان 𝑴𝒆𝒉𝒓𝒂𝒅🐣 ۹ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد