۷ پاسخ

ما با شوینده شستیم

من با صابون بچه فیروز شستم اونم با دست

من با شوینده مخصوص بچه شستم.افتاب دادم

‌یا صابون یا مایع مخصوص لباس کودک

صابون بچه بگیر

من با پرسیل معمولی شستم مخصوص بچه نبود
یکم دادم آفتاب خورد
بعدم اتو کردم و تمام

شوینده مناسب لباس نی نی

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری