چندتا مگه داده. میگن واسه رشد فولیکول و ازاد شدن تخمک هست. من. که یکی داده دکتر فقط.
منم زدم چهار روز بعدش اچ سی جی زدم
وایه بارداری خوبه؟؟؟؟
رشد تخمک
آره عزیزم من زدم تحریک تخمدان برای فلیکول بالغ
ب منم داده دکترپنج روز دیگه اولی رو میزنم
رشد تخمک
فکر کنم برای فولیکولت داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.