۸ پاسخ

چندتا مگه داده. میگن واسه رشد فولیکول و ازاد شدن تخمک هست. من. که یکی داده دکتر فقط.

منم زدم چهار روز بعدش اچ سی جی زدم

وایه بارداری خوبه؟؟؟؟

رشد تخمک

آره عزیزم من زدم تحریک تخمدان برای فلیکول بالغ

ب منم داده دکترپنج روز دیگه اولی رو میزنم

رشد تخمک

فکر کنم برای فولیکولت داده

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری