۳ پاسخ

شاید از شیشه باشه هوا می‌ره توی معدش

بخاطر شیرخشکه. خیلی غلیظ و سنگینه

ممکنه از شیرخشک یا غذایی که میدی بوشا

سوال های مرتبط

مامان مینا و سینا مامان مینا و سینا ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان یاسین جوجه مامان یاسین جوجه ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۲ ماهگی