لباس بیرونی بارداری کفتان باید بگیرم؟

۴ پاسخ

منم عبا گرفتم جلوش زیپ میخوره برا شیر دهی خوبه

عبا خوبه

ازاین دوتیکه ها بگیر که قسمت سینش چسبیه

هر چی که فکر میکنی راحتی اونو بگیر

سوال های مرتبط

مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان جوجه طلا✨️🐣🐥 مامان جوجه طلا✨️🐣🐥 هفته بیست‌ویکم بارداری