۲ پاسخ

من اپتامیل میدادم خیلی شکمش کار میکرد از یک سالگی نان میدم البته حالا فقط در روز سه بار میدم بیشتر غذا شیر و فقط صبح موقع خواب ظهر و خواب شب میدم

ببلاک میدم
مکمل هم ایمیونس

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ ماهگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی