خانما 24هفته سونو داریم؟سونو برا چی هس؟

۶ پاسخ

سونو وزن من نوشته برام

من خودم گفتم دکتر نوشت سونو انومالی تاخیری بهش میگن

سلام دکترم برام سونو نوشت ۲۴تا ۲۶هفتگی.سونوی وزن جنین هست عزیزم

برا من نوشته بررسی وضعیت جنین

برای من که ننوشت

۲۴هفته که سونو نداریم
۲۴تا ۲۸هفته یه آزمایش گلوکز هست که باید انجام بدیم

سوال های مرتبط

مامان 🩵💙شاهان🩵💙 مامان 🩵💙شاهان🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان دوردونه 😚 مامان دوردونه 😚 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی