تو 24هفته سونو باید بدیم یا نه؟

۶ پاسخ

من میخوام برم ببینمش دکترمم ننوشته توهم دوست داری برو خب

من تکرار انومالی دارم۲۴هفته

من این هفته وقت دکتر دارم سونو هم میگیرخ

نه 30 هفته ب بعد سونو وزن باید بری البته اگه سونو انومالی رفته باشی قبلش

من تو ۲۲ هفته دادم ،دکترم فعلا آزمایش قند نوشته،تا جواب ببرم نمی‌دونم باز سونو میکن یا نه

نه

سوال های مرتبط

مامان دوردونه 😚 مامان دوردونه 😚 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری