سونو وزن یبار باید بدیم یا دوبار؟

۴ پاسخ

منکه هر سه هفته دارم میدم

بستگی داره دکترت چه روندی داشته باشه
بعضیا سه چهار بارم میدن

نه ۳۴یا۳۵سونو رشد هست و۲۸هفته برا بررسی وضعیت جنین ونزدیک زایمان هم باید یه سونو بدی

،فکر کنم دوتا باشه یکی ۲۸هفته یکیم ۳۷
ولی مطمعن نیستم

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو ۷ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان ماکان گل پسرم مامان ماکان گل پسرم ۳ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد