۳ پاسخ

هم ازمایش قندت خوبه هم خون
فقط آزمایش ادرار انگار خون نشون داده اگه اشنبا نکنم

همه چی نرمال

مشکلی نداری عزیزم همه چیز خوبه

سوال های مرتبط

مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی