کسی جدیدا سونو بیوفیزیکال رفته هزینش چنده؟

۵ پاسخ

من رفتم سه تا سونو ۳تومن شد حدودا
بیوفیزیکال و وزن و داپلر

این چجور سونوییه

من بیوفیزیکال ماه اخرم هر هفته میرفتم یک و صد و خورده ای با بیمه سلامت

البته بدون وزن و این جور چیزا
اون جوری میشه یه تومن

من هر هفته میرم ۴۸۰ با دفترچه تامین

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی