خانما خواب زیاد نوزاد طبیعیه ؟

۳ پاسخ

عزیزم بچه منم خیلی مخابه واسه شیر پا میشه گریه مکنه باز بعدش میخابه
بچه شما تا چند روزگی همش خاب بود؟؟؟

سلام دخترم ۲۰ روزشه زیاد میخابه ۳ ۴ ساعت برای شیر خم بیدار نمیشه میترسم وزن نگیره

هییی اره تو روزای شما بله😅

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی