۴ پاسخ

اهاع واس من ۲۶ هفته گفته الان زوده

من 22 هفته سونو دارم

اهاع منم دو هفته پیش رفتم ۴۰۰ گرم بود الان نمیدونم

نرفتم سونو هنوز
من ۲۴ هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان قندک مامان قندک هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد