۳ پاسخ

سلام عزیزم
فرقی نداره.غربالگری دوتا هست اول و دوم
غربالگری اول بهش میگن ان تی
غربالگری دوم‌میگن آنومالی

فرقی ندارن و هر دو واجبه

غربالگری ها مرحله یک میشه ان تی که سونو و آزمایش دبل مارکرتو هفته ۱۲ طی ۲۴ ساعت باید انجام بشه.مرحله دوم آزمایش کواد مارکر۱۵،۱۶ هفته و سونو ۱۸ هفته باید انجام بشه که آنومالی میگن بهش

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هشتم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امید مامان امید هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیلدا و پسته مامان نیلدا و پسته هفته پانزدهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ودوم بارداری