سلام دوستان
میگم کدم غربالگری مهمترهnt یا انومالی؟

۱۲ پاسخ

هر دو تو یکی جنین تازه تازه تکمیل میشه تو یکی جنین تقریبا دیگه بزرگ شده و چیزای دیگه رو بررسی میکنه هر دو مهمه

کسی میدونه همین ان تی وآنومالی چندهفتگی وهزینش چیه

هردو مهمه یکی سندروم دان و کرومزوم بررسی میشه.‌دومی تک تک اجزای بدن و اجزای داخلی بدن

میگن انومالی

سلام خانم های رفسنجانی سنو ntپیش دکتر کریم قاسمی چجوری نوبت بگیرم

با هم فرق دارن عزیزم هر دو‌مهم‌هستند

ان تی هم مهمه واسه مایع پشت گردن جنین تشخیص دستو پا و ستون فقرات

هردو مهمه

انومالی

آنومالی گلم

جفتش مهمه

جفتش هرکدوم یه چیزایی رو بررسی میکنن

سوال های مرتبط

مامان مهـدیـارم🥹💙 مامان مهـدیـارم🥹💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان جون🫰🏻🩷 مامان جون🫰🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رحم اجاره مامان رحم اجاره هفته بیست‌وهفتم بارداری