آره میخاد
آزادم میشه ولی اگه بیمه داری نسخه بهتره
برات بنویسه بهتره
ن من ازاد رفتم
اگه از رو بیمه میخوای بری اره من بیمه رفتم
ن اگر بیمه ای دیگ آزاد حساب میشه بدون نسخه
برا ازمایشش حتما باید ی دست نوشته از هردکتری داشته باشی
بله آزاد هممیشه
دکترت برات مینویسه دیگه مث اولی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.