غربالگری دوم یا همون آنومالی نسخه میخواد؟

۹ پاسخ

آره میخاد

آزادم میشه ولی اگه بیمه داری نسخه بهتره

برات بنویسه بهتره

ن من ازاد رفتم

اگه از رو بیمه میخوای بری اره من بیمه رفتم

ن اگر بیمه ای دیگ آزاد حساب میشه بدون نسخه

برا ازمایشش حتما باید ی دست نوشته از هردکتری داشته باشی

بله آزاد هم‌میشه

دکترت برات مینویسه دیگه مث اولی

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد
مامان ائل آی🩷 مامان ائل آی🩷 ۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وپنجم بارداری