خانوما غربالگری دوم همون آنومالی هس

۴ پاسخ

نه عزیزم بعدازانتی هیچ سونونبایدبری تاهمون هفته ۱۹ اگه جنین خودت مثل جنین خودم لجبازنباشه پاهاش نبنده جنسیتش دیده میشه به امیدخدا😍

چون هفته ۱۹ هستین همون سونای آنومالی بروبسلامتی انشاالله.

آزمایش یاسونگرافی؟ اگه سونگرافی همون آنومالی اگه آزمایش بایدتکراربشه که نه.

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جون🫰🏻🩷 مامان جون🫰🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد