خانما غربالگری NT مهمتره یا آنومالی؟

۹ پاسخ

هردو مهم هستن ,,,,,,,,

ان تی در مورد تشخیص سندرم دان و تشکیل تیغه بینی هست و ازمایش سلفری همراهش باشه برای تشخیص اختلالات کروموزونی
و انومالی در مورد تشکیل اعضای خود جنست از قبیل قلب کلیه لب و….هردو مهم هست

هر دو

من ۳ تا بچه هام اینارو انجام نمیدم

هردو خیلی خیلی مهممن و ازمایشا

هر دو
هر کدوم اجزای مختلف جنین و بررسی میکنن

هردو مهمن

جفتش

بنظرم ان تی چون هفته پایین تره و خدایی نکرده مشکلی باشه زودتر میفهمی واجب تره سلفری ام باهاش بدی که دیگه خیالت راحته

سوال های مرتبط

مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیستم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر کوچولو 🩷 مامان دختر کوچولو 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دُرین🐣 مامان دُرین🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری