هردو مهم هستن ,,,,,,,,
ان تی در مورد تشخیص سندرم دان و تشکیل تیغه بینی هست و ازمایش سلفری همراهش باشه برای تشخیص اختلالات کروموزونی
و انومالی در مورد تشکیل اعضای خود جنست از قبیل قلب کلیه لب و….هردو مهم هست
هر دو
من ۳ تا بچه هام اینارو انجام نمیدم
هردو خیلی خیلی مهممن و ازمایشا
هر دو
هر کدوم اجزای مختلف جنین و بررسی میکنن
هردو مهمن
جفتش
بنظرم ان تی چون هفته پایین تره و خدایی نکرده مشکلی باشه زودتر میفهمی واجب تره سلفری ام باهاش بدی که دیگه خیالت راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.