سونو انومالی یا همون NT هزینه اش چقدر؟

۱۱ پاسخ

این دوتا فرق دارن باهم

سونوی من ۳۵۰۰ شد
طول سرویکس و داپلر هم داشت کامل بود

ان تی 1800

ان تی ۳۲۰۰ من دادم

سنو= ۲۸۰۰ ازمایش خون = ۱۳۰۰ دادم جای خیلی خوب رفتم

سونوی انتی که غربالگری اوله من با بیمه ۷۵۰ دادم ازاد یه تومن بود از همین حدودم قیمت گرفتم تا دو و خورده ای
انومالی سونوی عربالگری دومه که من نوبت گرفتم ازاد گفتن ۱۲۰۰ با بیمه ۹۰۰ و خورده ای، ولی چند جا پرسیدم تا ۱۷۰۰ هم قیمت دادن

انتی ۲/۲۰۰

انتی با انومالی فرق داره ،،، انتی سونو غربالگری اول انومالی سونو غربالگری دوم … همون نیست🙂

انتی رو من امروز پرسیدم گفت ۲/۳٠٠

NTبستگی داره دولتی بره حدود ۵۰۰ ولی خصوصی یک خورده ای آزمایش داره که اونم یک خورده ای

انومالی همون NT نیست کاملا از هم جدا هستن....انتی ۱ تومن انومالی ۳ تومن

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته پانزدهم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو ۵ ماهگی
مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته پانزدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان و رستا مامان شاهان و رستا هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هفدهم بارداری