۴ پاسخ

رفتم تهران سونو نیلو دکتر مهتاب قربانی

سونو گرافی اراد تو طالقانی عالی هستن دکترش واقعا با تجربه هستش جنسیتم تا درصد بالا میگه

کریم زاده خوبه کارش

دکتر سرباز برج اراد تو طالقانی کارش خیلی خوبه

سوال های مرتبط