خانما سونوگرافی انومالی با NT یکیه یا فرق داره ؟

۴ پاسخ

ن عزیزم فرق داره ntآخر سه ماه اول انجام میشه
و انومالی هم سه ماه دوم
هرکدوم جداگانه فرق دارند

فرق دارع
انتی مشکلات کروموزومی و سندرومی رو تشخیص میده
انومالی مشکلات دستو پا وکلیه ....
و برای تشخیص جنسیته

ن فرق دارن باهم

فرق داره ان تی هفته 12انومالی18

سوال های مرتبط

مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری