سلام مامانا بهترین تایم آنومالی یا غربالگری دوم کیه؟

۶ پاسخ

۱۸ هفته و س روز

به من گفت تا ۱۸ هفته و ۵ روز میتونی بری
امروزم وقت گرفتم واسه ۲۴م

آزمایشش هفته۱۶
سونو هفته ۱۸

۱۸هفته دوسه روز

18 برو

۱۸ تا ۲۲
البته به نظر دکتر مونده من سه قلوام گفت ۱۷ هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وچهارم بارداری