بهترین تایم سونو انومالی کیه دقیقا؟

۷ پاسخ

۱۸هفته ب بعد

من هجده هفته پنج روز رفتم قشنگ همه چیز ونشون داد وجنسیتم دقیق میگه دیرتر بری

بهتره قبل ۱۸ هفته باشه چون بعدش اگه بچع مشکلی داشته باشه اجازه سقط نمیدن

وسط های ۱۸ هفته

دکتر به من گفت ۱۸ هفته و ۱ روز

۱۹ هفته

۱۸ هفته ۱ روز

سوال های مرتبط

مامان مهـدیـارم🥹💙 مامان مهـدیـارم🥹💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان اسرا مامان اسرا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Haniyeh مامان Haniyeh هفته بیستم بارداری
مامان Haniyeh مامان Haniyeh هفته بیستم بارداری
مامان سودا و تودلی مامان سودا و تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق کوچولو👧🏻 مامان فندوق کوچولو👧🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری