من آزاد بخش رفتم ولی از نظراخلاق تنده و اصلا نمیتونی ازش سوال بپرسی واینکه ماسک حتما باید بزنی
من دیروز رفتم انشائی یخورده درد ایناداشتم..انتی رفته بودم ارض پیما ولی انشائی خیلی خوب بود همه چیرو دوبار چککرد خیلی وقت میذاره چند بارم پرسید سئوالی نداری منوازنگرانی دراورد..انومالی هممیرمپیشش
بستگی داره دکترت کیو قبول داره بعضیا وقت نمیذارن ولی دکترا قبولشون دارن بعضیام دقت میکنن ولی زیاد دکترا نمیفرستن اونجا. من سونو زیاد رفتم ولی نمیدونم کدومو معرفی کنم به دردت بخوره
دکتر ازادبخش میگن عالیه ولی یکم اخلاقش تنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.