بهترین زمان برای آنومالی کیه؟

۱۲ پاسخ

18هفته دقیق یا 17هفته و 6روز برو مال من به مشکل خورد آمینو شدم همش استرس که نکنه وقتم بگذره

۱۸ هفته
دور جون تمامممم مادرا و بچه ها باشه گوش شیطون کر اگر مشکلی باسه برای بچه تا ۱۹ هفته مجوز هست برای ...

کدوم سونومیری.برامنومنشی دکترمحمدرضایی خودش ازکاغذسونوحساب کرد وقت داد

من هفته پیش رفتم تقریبا ۱۸ هفته بودم.هفته ی سونوم بامال گهواره فرق داره.سونوهام یه هفته جلوترن

۱۸ تا ۲۲ هفته

۱۸ هفته

۱۸ هفته و ۲.۳ روز

من دیروز رفتم زود بود یکم ولی تو18هفته برو تایم بهتریه

۱۸ هفته ۲روز

۱۸ و ۳ یا ۱۸ و ۴ دگ بهترین تایمه

18 هفته و چند روز

۱۹هفته۳ من رفتم

سوال های مرتبط

مامان سودا و تودلی مامان سودا و تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Haniyeh مامان Haniyeh هفته بیستم بارداری
مامان Haniyeh مامان Haniyeh هفته بیستم بارداری