خانما سلام بهترین زمان انومالی کیه؟

۴ پاسخ

۱۸هفته و ۲روز

من 16هفته و1روز رفتم

من امروز رفتم 17هفته و5روز

من ۱۸ هفته و ۴روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سودا و تودلی مامان سودا و تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان تمشک مامان مامان تمشک هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی