۷ پاسخ

۱۸ هفته و ۲ روز بهترین زمانشه

۱۸ هفته و یک به بالا

دکتر سونو موقع انتی به من گفت هجده هفته تموم کردی بعدش بیا بهتره

18,هفته کامل بهترین زمانه

من 18هفته رفتم

۱۸ هفته ت کامل بشه

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سودا و تودلی مامان سودا و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان دردونم مامان دردونم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری