بهترین موقعیت آنومالی کیه

۸ پاسخ

من17هفته 4روز رفتم

۱۸هفته

۱۸ هفته بهترین وقتشه
آنومالی یه آزمایش هم داره؟مثل ان تی؟

دکترم گفت باید ۱۸هفته تموم بشه،من ۱۸هفته و چهار روز بودم انجام دادم

18هفته و دو روز

شت یادم رفت 😂گغتی انومالی ان تی گفتم بخدا گیجم

۱۸هفته و دو روز

12هفته و 2روز

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Haniyeh مامان Haniyeh هفته بیستم بارداری
مامان Haniyeh مامان Haniyeh هفته بیستم بارداری
مامان سودا و تودلی مامان سودا و تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان مهـدیـارم🥹💙 مامان مهـدیـارم🥹💙 هفته سی‌ودوم بارداری