وقت سونو انومالی دقیقا کیه ؟

۶ پاسخ

به من گفتن ۱۸ و ۱ روز

من ۱۷ هفته و یک روز دکترم تاریخ داد رفتم

ب من ۱۸هفته تمام گفته

۱۸هفته ۲روز

۱۸ هفته

۱۸تا۲۲هفته.
بهتره قبل از ۱۹هفته تمام بری.چون اگر خدایی نکرده خدایی نکرده مشکلی باشه فقط تا پایان ۱۹هفته نامه سقط قانونی میدن.
نگفتم که نگران بشی.گفتم که اطلاع داشته باشی عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان اسرا مامان اسرا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Haniyeh مامان Haniyeh هفته بیستم بارداری
مامان Haniyeh مامان Haniyeh هفته بیستم بارداری
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری