سلام. اخرین وقت انومالی کیه؟؟

۳ پاسخ

میگن بعد ۱۹ دیگه دیرتر نیاید چون روح بچه بوجود میاد و سقطش خدایی نکرده دوراز جون همه بچه ها اگه مشکلی داشته باشه هم حرومه

من ۲۰ هفته رفتم

سلام گل دقیق باید 18 هفته و سه روز بری من دیروز رفتم گفت 18 هفته و سه روزی

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته هجدهم بارداری
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی