غربالگری دوم وقتش از کی تا کیه



انومالی نمیگما

۳ پاسخ

من بیست هفته رفتم

آزمایشش ۱۶هفتس، سونو آنومالی ۱۸هفتس

غربالگری اول ان تیه
غربالگری دوم انومالی دیگع .

اگه منظورت ازمایشات بارداریه
اولیش تو سه ماه اوله
دومیش ک چکاب قند سه ساعتس ۲۵ هفته تا ۳۰ هفته ب گمونم

سوال های مرتبط

مامان مهـدیـارم🥹💙 مامان مهـدیـارم🥹💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان عاشق♥️ مامان مامان عاشق♥️ هفته پانزدهم بارداری
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری