مثل اینه که بپرسی ضرب و تقسیم فرقش با ریاضی چیه.
غربالگری مایع پشت گردن و ستون فقرات رو چک میکنه
انومالی اندام ب اندام اعضا ب اعضا بدن حتی انگشت ب انگشت بدن رو چک میکنه
توی زمان انومالی رشد بهتره
غربالگری یا همون انتی هم با ازمایش و سونو سندروم ها مشخص میشه ریسک بیماری ها مشخص میشه
انومالی هم سلامت اعضا
به انتی و آنومالی میگن غربالگری اول و غربالگری دوم همونه
بسم الله!!!!
غربالگری یا NT ؟؟؟؟؟🤐🤐🤐🤐🤐
آنومالی ، کوادمارکر ، NT , NIPT و .... اینا همه شون غربالگری هستن.
غربالگری جنین مجموعهای از آزمایشها و سونوگرافیهاست که برای ارزیابی احتمال وجود برخی اختلالات ژنتیکی / کروموزومی و ناهنجاریهای مادرزادی در جنین انجام میشه.
😑😑😑😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.