سلام بچه های دوماهتون به پهلو میچرخن؟؟

۲ پاسخ

اره بچه‌من ۵۳روزشه قشنک خودشو میندازه رو شکم یا پهلو

نه بچه من ۳ماهه تازه شروع کرده علت زدن اما نه کامل

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری