اسم دلسا قشنگ هست

۶ پاسخ

بله خیلیییییییییییییی ♥️

آره قشنگه

خانم ها کسی بیمارستان نیکان حکیمیه زایمان کرده یا اطلاعاتی داره ازش ؟؟دکتر من گفته یا بیمارستان لاله بیا یا نیکان حکیمیه. نمیدونم کدوم برم ؟؟

مامانهای عزیز چرا تکونام کم شده

اره عزیزم واقعا قشنگه😊❤❤

بله قشنگه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤️🧸 مامان ❤️🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری