۸ پاسخ

بدترین چیزه واقعامنم ۱۶روزه عقب انداختم منفی

من 20روز تاخیر داشتم شدم 🥲

شایدکیست داری ۳تاآمپول پروژسترون بخرروزی۱عددعضلانی تزریق کن بعد۱هفتهیا۱۰پریودمیشی

برو دکتر ببین چی میگه

اولین ماه عقب میزتی؟

منم همنجوری شدم

من هاله میبینم؟ یا واقعا هاله داره؟

کیست نداری

سوال های مرتبط

مامان آریو 👼🏻🩵 مامان آریو 👼🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان هل مامان مامان هل مامان هفته پانزدهم بارداری