خانما این ویتامین A ,D خوبه واسه نوزاد؟ یا یه مارک دیگه بگیرم

تصویر
۶ پاسخ

من به پسرم دادم اسهال میشه
بنظرتون کدوم بدم

منم بخدا ۲۶۰ دادم یه قطره آد اصلا نمیخوره

دکتر به من همینو داد

اگ دوس داره طعمشو خوبه من دخترم هیچ قطره ای طعم موز دوس نداره 😑

اینا خوبن عوًُض نکن

برای منم همینه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرقشنگم👼💙☃️ مامان پسرقشنگم👼💙☃️ ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی