کسی این کپسول برا رفلاکس داده به بچش؟

تصویر
۲ پاسخ

من دادم ،فقط واسه دخترم همین جواب داد،

من ندادم ولی نکسیوم دادم بهتر نشد اس امپرازول فاموتدین بازم بهتر نشد الان وسط غذا بیست قطره دایمیتکون میدم و اینکه یه دارو چندتا پایین تر گذاشتم اونو قبل صبحانه شام میدم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 ۴ سالگی
مامان اهورا👶🏼 مامان اهورا👶🏼 ۳ سالگی