سلام دوستان از این قطره کسی تا حالا به بچش داده؟

تصویر
۱۴ پاسخ

عزیزم استفاده کردی ؟؟ راضی بودی؟ منم میترسم

تاحالا ندادم👀

عزیزم شربت خواب نیست شربت تنظیم خوابه شما خودت ده شب ساعت ده بخوابی مثلاً هشت بیدار شب به این ساعت عادت میکنی دیگه اینم واسه همونه بنظر من خیلی خیلی شربته خوبیه لازمه تو خونه ی دونه باشه هم بعضی شبا واسه تنظیم خواب بچه بدی تا چند روز بعدش قط کنی هم بعضی اوقات مهمونی میری شب میمونی بچه بد خواب میشه نمی‌خوابه با این شربت خیلی راحت خوابش می بره

خیلی خوبه پسر من ۲میخابید الان ۹نیم میدم ۱۰ خوابه

آره من دادم بی ضرر دکتر دال

منم دادم اما اصلا اثرنداشت

دختر منو بدجور یبوست کرد
هنوز ک هنوز بعد یک سال و نیم خوب نشده

برای چی میخواین این فطره رو بدید ؟ کاراییش چیه؟

ببین جاری من ب بچش میداد
خیلی شربت خاب های دیگم امتحان کرد
ولی دخترش کلا بیداره

سلام من ی مدت دادم بچم وقتی میخوره ده دقیقه بعدش بهانه گیر میشد. گریه میکرد و بهانه و مقاومت میکرد که نخابه بعدش خوابش میبرد خوبه واسه کیفت خواب و تنظیم خواب

حقیقتش من میدادم ولی هروقت میدادم میخوابید،تنظیم نشد

شما هنوز مشکل خواب دارید؟

واسه خوابه خوبه. دوست من میداد یه دوره منم ملاتونین میدادم. ضرر نداره

اره دادم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 ۴ سالگی