۲ پاسخ

اره من دادم زیر یک سال نباید بدی فقط من ۸ قطره میدادم شبهایی که نمیخوابید

عزیزم این خوب نیست شربت اسلیپ پدیا بست بگیر گیاهیم‌هست بی ضرره
من پدرم درومده بود ازبی خوابی و بد خوابیش اون شربت نجاتم داد

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏼 مامان اهورا👶🏼 ۳ سالگی
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 ۴ سالگی