۲ پاسخ

فست میل خوبه بگیر براش منم ب بچم روزی دوبار میدم خیلیا نتیجه گرفتن ولی طعم کاکائو نخر بنظرم طعم های مختلفی داره

دكتر به من پيشنهاد داد چون بچم ريزه هست البته ژنتيكش هست
من راستش فعلا دارم اهن و ويتامين خريدم جديد ببينم اشتهاش چطور ميشه

سوال های مرتبط