کیا تو هفته های پایین نفس تنگی داره ؟؟

۱۳ پاسخ

من هفته های پایین داشتم ، اما الان اوکیم

من از اول داشتم تا الان

من همه اش احساس میکنم هوانیست هواکمه اکسیژن کمه

وای من بزور دارم نفس میکشم همین الاااااانم

من داشتم هفتم بالا ترشد بهتر شدم

طبیعیه به مرور می‌ره

منم دارم 🫤

منم دارم ولی من کمه بیشتر من سرفه میکنم نمی‌دونم چرا با آبریزش بینی دارم سرما هم نخوردم‌ اول سرفه هام کم بود الان خیلی زیاد شدن یکسره گلوم‌خارش میده

من

منم داشتم الانا کمتر شده نگران نباش

من از12هفته تا16داشتم بعد اون تموم شد ضربان قلبم انقد شدید شده بود ک شبا با تند زدنش از خواب بیدار میشدم

من داشتم طبیعیه

من داشتم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان .     .     . مامان . . . ۱ ماهگی
مامان کنجد کوچولو مامان کنجد کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری