میشه به بچه هشت ماهه بستنی داد؟

۵ پاسخ

من خودم ک میخورم دخترم دلش میخاد یکمی میزارم دهنش

من ندادم تاحالا
ندی بهتره
والا بخدا بجز شیرینی و شکر هیچی نداره

من هروقت خودم میخورم یه انگشت میزنم از قسمت وانیلیش میدم بهش ولی بیشتر نه نمیدم
میتونی درست کنی براش

بهیچ عنوان نده.

من گاهی میدم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۰ ماهگی
مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی